Afgelopen week schreef ik een blog over het bezoek aan het Mastbos met onze oudste kleindochter. Een uurtje nadat ik hem gepost had, hing mijn trouwste fan aan de lijn, mijn moeder. Ze kon de blog niet lezen en er stond iets over een fout. En ja hoor, ik zag het ook en kon ook nergens meer bij, niet via mijn dashboard, via de wordpress app, of via mijn hostnet.
Ik dacht dat er misschien een storing was maar de volgende dag was het nog. Ik probeerde WordPress te bereiken, via de telefoon, hing eindeloos in de wacht tot ik het zat was. Chatten ging niet, het leek alsof die niet actief was. Dan een mail gestuurd, waarop je zo’n noreply bericht terug krijgt dat ze binnen 5 dagen contact opnemen.
Inmiddels kreeg ik via allerlei kanten van verschillende lezers het bericht dat ze niet op mijn website konden. Super bedankt, iedereen die mij iets liet weten!
Gisteren had ik eindelijk iemand van wordpress aan de lijn. Volgens die meneer lag het aan het feit dat zij met onderhoud bezig zijn en tegelijkertijd was er een update van mijn thema. Ik was niet de enige met problemen, daarom hadden ze de chat maar uit gezet. Nou lekker dan…Afijn, ik kreeg per mail twee links doorgestuurd om weer bij mijn dashboard te kunnen, moest alle plugins verwijderen, de update handmatig uitvoeren.
Ik aan de slag. Alleen wat in de beschrijving stond kon ik niet vinden, ik snapte er niets van. Codes veranderen vond ik al helemaal niets……
Ik besloot onze zoon te vragen. Als hij tijd had zou hij er naar kijken[ druk bedrijf met juist in oktober het best gepresteerd ooit…] Gelukkig ging het bij hem sneller dat dat de mail bij WordPress beantwoord zou worden.
Een uurtje geleden het bericht dat ik weer online ben! Wat ben ik blij met zo’n fijne zoon, die even de tijd nam het te herstellen. IK appte terug was het moeilijk en veel werk? Nee mam, 2 minuten……..
Dan voel ik me wel hoog bejaard hoor, ik vind mijzelf altijd best wel handig met de computer maar nu toch niet ☻
Nick, jongen, super bedankt, kus, kus ,kus
Voor wie nog even wil lezen over het kabouters zoeken, klik hier
Tof dat je er weer bent. Codes veranderen, hallo niet voor ons hé. En fijn zo een zoon te hebben
Ik zou niet weten hoe of wie de contacteren als er iets fout loopt met WordPress. Mag ik dan ook je zoon contacteren?
Haha, ik kan het altijd vragen he!
Gelukkig hebben we nog onze kinderen hè Margriet. Fijn weekend,
Die kinderen zijn onbetaabaar
Dat was miserie maar eind goed al goed
Dus toch, ik dacht al dat het aan mijn pc lag… Gelukkig is het weer opgelost!
klasse zo’n zoon
Oef.. vind het sowieso knap dat je er weer bent.. hulp van zoon of niet! Ik zou echt wel met m’n handen in het haar zitten.. en vriendlief heeft ook niet echt veel verstand van die dingen..!
En nu ga ik je verhaal over het Mastbos eens lezen. 🙂
‘k Zou ook geen held zijn om er aan te beginnen… Super dat ‘zoon’ er was!
Lie(f)s.
Nou Margriet ik ben blij,deze leest voor mij beter als die anderen .
dat heeft hij snel in orde gebracht Margriet
zelf heb ik ook wat problemen met WP
prettige dag
Die kritieke fout kreeg ik dus ook…intussen op je blogger het bericht gelezen 🙂
Irritant zijn zulke dingen…probeer het ook altijd zelf op te lossen en als hulplijn heb ik de schoonzoon.
Ook handig 🙂
Groetjes en fijn weekend
Twee minuten. Hihi.
Sta je dan.
Maar geweldig dat hij het gefixt heeft en je site weer online is!
Fijn dat je weer bij je blog kunt. Ik ga de andere ook nog lezen
Hoera.
Er was een ‘kritieke’ fout.
Graag gedaan moeder 🙂
Dan zal ik de link naar weer wijzigen